Zuid-Afrika reis van Fam. van de Sande

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom oponze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis naar Zuid-Afrika. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwij ons bevinden en waarwij zijn geweest!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan vooronze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wijzien je graag terug opdeze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

Piet-Hein, Marjolein, Bram en Marieke

Saskia

Wij hopen dat jullie de reis van je leven gaan maken! In gedachten reizen wij met jullie mee.

XX
Saskia, Geertjan, Cas en Joost

Zr.Gertrude

Ontzettend leuk dat jullie ons proberen op de hoogte te houden. We wensen jullie heel veel succes en een hele mooi vakantie.
Goede reis en veel plezier.
Zr.Ine Marie en Zr.Gertrude

Lisette en de rest

Yessssssss het is bijna zover, waarschijnlijk zien we elkaar niet meer deze week. Dus daarom bij deze een heel fijne, goede, leerzame, leuke, spannende, geweldige en nog veel meer vakantie maar vooral een goede terugkeer hoor...
Heel veel liefs van ons allemaal en geniet ervan, jullie hebben het verdiend

Sietske

Over een paar uurtjes is het dan zover.....jullie reis gaat beginnen! Heel veel plezier en geniet ervan! Het kistje dat wij trouw hebben bewaakt, is inmiddels weer van jullie! Dat jullie er iets moois mee gaan doen, dat weet ik zeker!
Groetjes, Sietske

Astrid en de rest

Hoi allen,ga er lekker van genieten en laat alles maar over jullie heen komen.We zullen jullie verhalen en fotos met veel interesse lezen.
Groetjes van ons

Marie-Louise Dekkers

Leuk om jullie te gaan volgen. Door allerlei drukte zoals jullie weten ben ik vergeten je te laten weten dat wij ook graag bijdragen aan het goede doel. Daans leeftijd + die van Bram, afgerond naar boven! Dan weet je waar je op kunt rekenen. Succes!

Belinda en Hans

Hey allemaal,

Nu ik dit berichtje aan het typen ben zijn jullie onderweg naar jullie bestemming. Al lang naar uitgekeken maar nu is het dan eindelijk zover!! We vinden het leuk om jullie reisverhalen te kunnen volgen. En zijn dan ook benieuwd naar jullie verhalen. Jullie zullen veel dingen gaan zien en mee maken. Veel plezier en geniet van alle ervaringen.

Groetjes Hans en Belin

Nel en Sjef

Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn.Wij wensen jullie fijne dagen in Zuid-Afrika,we hopen via de mail snel jullie belevenissen te mogen volgen.Groetjes paps en mams!!!!!!

Belin en Hans

Hey allemaal,

En zoals ik lees uit het berichtje van jullie pap en mam zijn jullie veilig aangekomen. Ik zei net tegen Hans dat jullie er als het goed is inmiddels zouden zijn. Hoe is de reis gegaan? Alles goed verlopen? Hoe is de eerste indruk? Waar zijn jullie nu precies? Johannesurg?

Nou we hopen snel iets te lezen van jullie avonturen.

Groetjes Belin

Astrid

Hoi allemaal,wat vervelend dat Daan is overleden,maar probeer er toch echt maar van te genieten,zo een reis is gewoon schitterend.Jullie hoeven in ieder geval nog niet af tezien op slapen en eten,zie ik wel.Het weer is ook beter dan hier,dus ga zo door,ik zal het nog even volgen,tot onze vakantie,groetjes van ons allemaal.

Rita Tahalea

Hoi allemaal
Ik heb jullie reisverslagen allemaal gelezen.
Ik zou graag de naam van het taxibedrijf willen weten
want zo'n rit wil ik ook weleens meemaken , of toch maar liever niet!!!!!!!!!
Wij zijn helemaal niet jaloers op jullie, want wij hebben
Tilburgse kermis en slecht weer ( BAH........)

Groetjes Rita