Zuid-Afrika reis van Fam. van de Sande

We zijn er bijna?!

Nog een paar uur te gaan en dan komt de taxi voorrijden. De kinderen, en vooral Bram beginnen nu echt zenuwachtig te worden. De hele week is Bram niet wakker te krijgen, maar vanmorgen kwam hij nog even tussen ons in liggen. Marieke volgde even later. Ze gaven toe dat het nu toch wel erg spannend begint te worden! Al de bagage is nu gewogen en als het goed is hebben we (de koffers) geen overgewicht!. De afgelopen week hebben we nog leuke reaktie's gekregen en donatie's voor het weeshuis. Zo is er op het werk een collecte geweest en het bedrag van € 871,-- is het resultaat. Ook via deze weg willen wij alle donateurs nog eens hartelijk bedanken. Wij gaan er voor zorgen dat het goed terecht komt.

Groetjes,

Piet-Hein, Marjolein, Bram en Marieke

Arina

Ik wil jullie een hele goede reis wensen en reis de komende weken in gedachte met jullie mee. Dit zal een reis worden om nooit te vergeten. Geniet ervan

Toos

Jullie reis is ondertussen begonnen, echt geweldig dat jullie dit samen met jullie kinderen doen. Het zal hun maar ook jullie leven veranderen, je komt anders in het leven te staan als je humanitaire projecten bezoekt.Het zal een rijk gevoel geven als jullie kinderen samen aan het spelen zijn met de kinderen daar. Maar het zal ook heel confronterend zijn om te weten dat deze kinderen bijna allemaal geen ouders meer hebben en ziek zijn. Daarom ook heel veel sterkte gewenst maar vooral ook een hele mooie reis gewenst en geniet van alles wat op jullie pad komt. Ik ben erg benieuwd naar al jullie belevenissen en kijk nu al uit naar het volgende verslag!

zuster immaculata

Hopelijk zijn jullie intussen veilig aangekomen in Johannesburg en gaat de trektocht spoedig beginnen!
Ik wens jullie een heerlijke vakantie!
We houden ons op de hoogte van jullie ervaringen.

groetjes, zuster immaculata

Peter en Ilse

Hallo avonturiers,

Fijn dat de reis zo goed verlopen is.
Nu gaat het echte avontuur beginnen.
Bram heb je al ontdekt dat het water linksom draait?
wij hebben gisteravond nog even naar Michal Palin gekeken.

Veel plezier allemaal.
groetjes,
Peter en Ilse

lisette

Wat leuk dat je zoveel schrijft en kunt posten op dit blog. Onvoorstelbaar dat dat allemaal gewoon kan.We zijn heel benieuwd naar de foto en volgende verhalen. Ons pap wil ook graag op de lijst g.hendrickx@planet.nl als het niet lukt stuur ik het anders wel door.
Niet teveel tijd doorbrengen met typen he want een maand is zo voorbij en je moet wel meer zien dat je laptop;)....liefs van alle polletjes