Zuid-Afrika reis van Fam. van de Sande

even stilstaan

Lieve allemaal maar in het bijzonder Marie-Louise & Kees en Saskia en Gertjan en de kinderen

Zijn vandaag op onze nieuwe stek aangekomen, proberen moren via een internet café jullie met foto's en meer verhalen op de hoogte te brengen. Bel net met ons mam en laat haar weten hier echt in de hemel te zijn, zo mooi, zo bijzonder. Ons mam viel even stil, ze wilde het eigenlijk niet vertellen, maar ik ben blij dat ze dit wel gedaan heeft. Helaas is vanmorgen mijn neef Daan Spijkers 36 jaar overleden! We wisten dat hij er niet best aan toe was vanwege een legionella bacterie, maar voor ons vertrek waren de uitzichten toch wat positief. Morgen proberen wij via prive mail en itnernet jullie uitvoeriger te bereiken(noot; zitten hier achter de receptie van het complex en hotmail werkt hier niet!.)maar wil toch even ons condoleance uitspreken naar de familie. Ondanks dat wij 9.000 km van jullie vandaan zitten denken wij aan jullie en wensen wij jullie heel veel sterkte!!

Reacties

Reacties

Marie-Louise Dekkers

We zijn verschrikkelijk verdrietig, maar we weten gelukkig dat hij op zijn eigen manier zoveel mogelijk van zijn leven genoten heeft. Laat dat de boodschap zijn aan iedereen en nu speciaal aan jullie: Geniet van alle dagen die je gegeven zijn !

Marjon vingerhoets-verhoeven.

Hoi Piet-hein, was een beetje aan het zoeken naar oude vrienden/vriendinnen van vroeger toen ik jou tegen kwam met een verslag van je reis. Geweldige reis hoor en je bent geen steek veranderd. Hoe gaat het met je?

Groetjes Marjon.

monique bertens

Hoi Piet hein,
ik weet niet of je me nog kent maar wij hebben samen gevolleyd.Via marjon heb ik deze site doorgekregen en met veel interesse en bewondering heb ik jullie verhaal gelezen.Mooie ervaring denk ik.
Hoe gaat het verder met je? We gaan een soort reuinie houden dus misschien zien we elkaar daar dan wel.

groetjes monique bertens

Yvonne van Gestel

Hey Piet-Hein,

Via ons "oude" vriendenclubje ben ik aan deze site gekomen! Wat leuk om na zo'n lange tijd weer eens iets van je te lezen. Echt een hele bijzondere en mooie ervaring hebben jullie zo opgedaan. Ik zou het leuk vinden om nog eens iets van je te horen!

Groetjes Yvonne

Chantal

Aah echt, wa sneu xx Ik vind het heel mooi om te lezen, interessant en spannend. Sommige stukjes zijn grappig en andere emotioneel. Ik voel duidelijk de emoties erin!! Mooi geschreven!!
Gr. Chantal en een pootje van Binky

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!